آگا کریستی

خالق خانم مارپل و هرکول پوآرو

آگا کریستی

خالق خانم مارپل و هرکول پوآرو

انتشار اثر دیگری از ملکه‌ی جنایت در ایران

به گزارش خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کتاب «شکار قاتل» اثر آگاتا کریستی با ترجمه‌ی حمیدرضا بلندسران از سوی نشر هرمس به چاپ رسیده است.




 این اثر در مجموعه‌ی آثار آگاتا کریستی است که از مدت‌ها پیش به سرپرستی مجتبی عبدالله‌نژاد کار ترجمه‌ی آن آغاز شده است.



 پیش‌تر از این نویسنده، کتاب‌های «ساعت‌ها»، «شاهد خاموش»، «قتل در تعطیلات»، «قتل در خوابگاه دانشجویی»، «چهار غول بزرگ»، «راز دودکش‌ها» و «گربه‌ای در میان کبوترها» «چهار بزرگ»، «اسب رنگ‌باخته»، «ساعت‌ها»، «کارت‌ها روی میز»، «جشن هالووین»، «مقصد، نامعلوم»، «مسافر فرانکفورت»، «قتل در تعطیلات»، «مرگ نقطه‌ی پایان» و «هالو» به همراه «معمای کاراییب»، «در هتل برترام» و «آینه‌ی سرتاسر ترک‌برداشته»، «جیب پر از چاودار»، «شرارتی زیر آفتاب»، «به طرف صفر»، «مصیبت بی‌گناهی»، «جسدی در کتابخانه»، «قتل در خانه‌ی کشیش»، «راز قطار آبی»، «شب بی‌پایان»، «نوشابه با سیانور»، «الهه‌ی انتقام»، «دست پنهان»، «راز سیتافورد»، ‌«چشم‌بندی»، «چرا از ایوان خواسته نشد»، «قتل آسان است»، «دست پنهان» و «مرگ خانم مگین‌تی» ترجمه و منتشر شده است.



 آگاتا کریستی پانزدهم سپتامبر سال 1890 به دنیا آمد. از این جنایی‌نویس انگلیسی به عنوان «ملکه‌ی جنایت» یاد می‌کنند. ماجراهای «هر‌کول پوآرو» و «خانم ‌مارپل» که از روی آن‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی هم ساخته شد، برای آگاتا کریستی شهرتی جهانی را به‌همراه آورد. این نویسنده دوازدهم ژانویه‌ی سال 1976 در‌گذشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.